being great must suck

idag har varit en bergochdalbana. och bergochdalbanan har bara gått neråt. som ett jävla stup. som det på liseberg's balder. fast mycket värre. jag trillade ur och träffade marken, då jag inte var tillräckligt fastspänd. och det gjorde ont, fruktansvärt ont.

idag har det hänt så mycket. justnu vet jag inte vart jag står i livet och vad som kommer hända. det enda jag vet är att idag har inte ens musiken kunnat få mig att må bättre. &då är det illa.
jag orkar inte skriva om allt nu, men ni får veta allt någon annan gång. nu ska jag ta &uppdatera dearheartstrings lite med. &sen, sen blir det till att försöka sova.
hej då på er,
&förlåt för ett så ointressant blogginlägg.

&JUSTE! min kusin är bäst i världen. <3


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0