Everything she do is like me

tror inte jag kan hitta en mer beskrivande låt (har inte letat..) som Girliciuos - Like Me
utan att nämna namn.

Everything she do is like me
From her head to her feet like me
She tryna talk like me
Tryna walk like me

She tryna look like me
Tryna act like me..

tror jag kan leva med det faktiskt.
det finns bara en av mig och jag vet att utifrån sett är det ganska uppenbart vem som försöker vara som vem. förstår inte hur folk orkar. fan så mycket lättare att bara vara sig själv, istället för att anstränga sig för att va något/någon man inte är. man duger som man är, slut tjatat.


usch va allvarlig jag blev.
imorgon är det iallafall ledig-dag då sam/internationell har FN-rollspel i skuulan. malin kommer hit och vi ska baka kladdkaka, mumsmums. <3 ska därför träna hårt ikväll med, slappa imån och sen träna resten av veckan.
pappa begav sig till en lång rättegång i Gbg i morse och är inte tillbaka förren fredag, vilket betyder att jag ska gotta mig i proteinpulver.. haha.
rättegången är dock inte min pappa personligen inblandad i vill jag tillägga. han är där i övervakande syfte.

ska bege mig till gymmet snart, möta upp min kära gympartner. haft ett för långt uppehåll alltså..
cred till dig som har läst (om du nu finns) ska försöka skriva om något roligare.


xoxo

Kommentarer
Postat av: bellssss (:

du, bäbis, jag vet vad du pratar om <3

&den laten är bra!

2009-03-03 @ 18:00:54
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0