G(AY)REGER

det var inte mycket tid roland fick igår.. :/ typ ingen alls.. dåligt..

jag tycker faktiskt massa synd om sigrid. min papi stannade upp och kollade lite avenyn igår kväll och han tyckte att det var hur tråkigt som helst och jävligt löjligt, MEN han kände sympati för sigrid.
jag garvade.
jag garvade så jag grät.
hehe, vad gjordel iksom greger upp i skogen?.. det svaret fick man ju serverat. när jag tänkte efter var det hemskt.
och hon som spelar sigird blev så ledsen att det fan var som i verkligheten kan man tänka..

hahaha, ulla var ju ganska nöjd med synen hon fick av tony i duschen...
dock borde hon ta tag i sig själv och SLUTA PIMPLA VIN.
jag börjar ju tycka synd om rasmus..  och det vill jag inte.

hamza var sex igår som vanligt.
kim stod för den löjligaste repliken: *svär, tar tag i hamza och står två meter från hästens bil och pratar högt om honom*
"du ska inte hänga med hästen hamza!" .

marcus är lite väldigt het..

fan vilket luddigt inlägg, ska bättra mig.
kolla reprisen om ni inte kollade igårrr.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0