soooommar, sommar och soool

fia tror att min egna blogg kommer bli asbra. :) handla om hur mycket jag dör under veckorna och om andra avenyn och lite sådär. har bara en känsla av att inte en jävel kommer läsa, som nu. hahaha.

får se när jag får tummen ur röven att fixa en egen. tillsvidare får jag våldgästa isabellis.

måste bara få säga att jag hade matteprov nyss och det var skitsvårt så nu blöder min russinhjärna igen.. jag är liksom inte driven i skolan längre. hurjobbigtsomhelst.
jag har inte motivationen att sitta och plugga, jag kan inte fokusera. massa annat som lockar, typ träna..
har jag kanske adhd eller något?

iallafall så ska helgen bli HÄRLIG hade jag tänkt.
om en timme ska jag på Janes Medel/Styrka pass. dock är jag mörbultade sen Ias intensiv igår, men det överlever jag.
sen när jag kommer hem ska ebbis ha köpt pizza, GYROS MED FÄRSKING GRÖNSALLAD, MUUUUUMS!
sen ska jag och morsan hem till malin&ann och sjunga singstar och snacka lite planer inför sommaren och ha hur mysigt som helst.
har för mig att peter är i london denna helgen med anns bror och ser någon fotbollsmatch. :)
jag&malin ska ha lite snack om just fotboll då jag häromdagen sa att forward var en en grej man kunde bli utvisad för....
sen imån ska jag och frida på basket.
sen på kvällen är det klassfest hemma hos johanna.
på söndag blir det sova och jobbbba.

vill ha nästa helg nu för söndagen den 22:a mars råkar vara min b-day. yeeey!
kommer vara borta hela helgen med min kära familj. <3


vill ha sommmmmar sen för lovet är långt (9 juni - 27 augusti) och jag& mina homies ska skitkul och hinna med massa grejer.

några planer inför summer 09
e.gashi&e.manfredini till malmö
e&m till köpenhamn
e&m till sthlm
e&m till Gbg
e&m till böda
gänget till köpingsvik
gänget till rixFM festival
e&l till Mallis

en liten inblick i min sommarrr.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0