hej kom och hjälp mig

jag blöder.
min hjärna blöder
mina ögon blöder
min fingrar blöder
min rumpa gör ont
min rygg värker (alltid iofs ^^)
min nacke värker
hela jag är precis slut.

min hjärna är TÖMD och URHOLKAD och det är nu meningen att jag efter x antal timmar ska sätta mig och plugga MATTE. jag säger bara glöm och dröm.
skolan vill ta livet av en. dom vill ta min fritid ifrån mig och skrynkla sönder min hjärna med nästintill omöjliga uppgifter och matte i massor. och så förväntar dom sig att man ska ligga i sam fan 24/7 eftersom gymnasiet är frivilligt, man går alltså här av fri vilja. naaaaaaaaaaaat!
var det ens någon som frågade i slutet av nian: jaha klassen, hur måmga hadetänkt fortsätta till gymnasiet till hösten?
ingen. frågan man fick var: vilken linje har du funderat på/valt?
och inte hörde jag en endaste liten människa (förutom mickan) som sa att dom INTE skulle gå gymnasiet? NEJ.
ingen gymnasieutbildning = ingen framtid för.. typ alla. (förutom vissa EXTREMA undantag som råkar ha, eller bara har, typ fötts med, VÄRLDENS FLYT)

jag önskar att jag tillhörde den lilla gruppen.
då skulle jag vilja vara assnygg och rik. jag vet inte vad jag ska tjäna pengar på. vill ja "va" någon? eller bara göra som silvstedt? typ ingenting, bara finnas på rätt ställen vid rätt tidpunkt och bara synas?
det tror jag att jag skulle kunna lyckas med utan gymnasiet. men hur stor är chansen? och hur många vill inte som jag, HA FETT MED CASH?
jag är körd.. goodbye jetsetter och hello arbetslös.
buhu, livet är hårt.

och hallllå där ordbajsade jag igenom ytterligare ett inlägg.
jag säger dådet.

hoppas inte att era hjärnor har torkat ut nu, det var inte min avsikt.
nu ska jag ha amigo.

xoxo russinhjärnan

*och, heyheyhey, jag glömde ju skriva mer exakt VAD inom skolan som har haft halvt ihjäl mig denna veckan , hehe.

RAPPORTHELVETTET!

får se om jag whinar av mig om något nytt nästa vecka. it depends on ifall jag lever.
"but lets do what we can to keep it a secret" LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0