i know this is the part where the end starts

sitter &glor lite på tv hemma hos papi justnu. har käkat lite &så, har inte vant mig av spanien-vanorna än så sen middag är min grej nu! (Y)
såg att min bästis har skrivit lite till nu, &hon är rolig hon! vissa saker hon skriver är lite jobbiga men hon är härlig ändå. m är inget ni ska bry er om, det var inget som hände &inget är värt att veta. men hon får skriva om hon tycker det är trevligt, men don't care about it, haha. :) sitter &glor på lite bilder från spanien nu, massa folk på facebook har laddat upp &sådär, så det är roligt som fan! snackat lite med en av spanjorskorna med, &allt känns lite sjukt. liksom, i tisdags vad vi i zamora. nu är vi i kalmar igen. fyfan vad segt &jobbigt. =/ jag vill tillbaka!

ska ge er en mer utförlig beskrivning av spanien senare, nu blir det lite musik &marian keyes till jag somnar. imorgon blir det skola, sen kanske bästis en stund. hoppas hoppas!

dagens låt; pussycat dolls - i hate this part
"the world slows down, but my heart beats fast right now.
i know this is the part where the end starts.
i can't take it any longer, thought that we were stronger..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0