i'd rather just be alone if i know that i can't have you

ibland undrar jag varför jag hoppas. det är ingen idé, för det slutar alltid på samma sätt. dock var jag inte beredd på den här vändningen, då det inte var vad jag trodde. det fanns liksom mer logiska slut. men logik var tydligen inte hans grej. härligt. hon förtjänar det väl, då det är kul för henne med uppmärksamhet för en gångs skull. men jag har jävligt svårt för att glädjas för hennes skull. speciellt då hon inte direkt sa sanningen till mig. tack, hon visste ju liksom vad jag kände!

"are all the good times getting gone?
they come and go, and come and go, and come and go.
i've got a lot of friends who are stars. but some are just black holes"


justnu vill jag bara hem till min bästis och någon som faktiskt bryr sig &lyssnar. det behöver jag nu. ska ringa henne snart &prata ut. jag saknar fia &maxie massa med. i need you all!

idag var jag i segovìa med familjen. det var fint &intressant. dock fick jag reda på massa saker om folk jag inte hade velat höra. hade mått liiite bättre då. migränen anföll nu igen, &det gjorde satans ont. pubrundan var fin men det blev ingen alkohol för någon av svenskarna! så ska det vara, haha. bästa ögonblicket? pink floyd allsång på glassbaren! erik &jag drog igång den och det gick sjukt bra!

anyway, idag har det blivit plugg med musik. dagens låtar är två lite olika låtar.
kelly clarkson - my life would suck without you.
jonas brothers - can't have you.


"guess this means you take back all you said before,
like how much you wanted anyone.."

"now i know that i was being such a fool, that i didn't deserve you.
i don't wanna fall asleep, 'cause i don't know if i'll get up.
and i don't want to cause a scene"

ni som känner mig och vet hela storyn förstår nog vad jag menar.
jävla meningslöst inlägg, i know. men ska ta &äta middag nu, så hasta luego eller nåt.

Kommentarer
Postat av: maxie

jag hörde ju aldrig typ precis allt när du ringde från spanien, så du får berätta mer exakt när du kmt hem o så ^_^ puss, jag saknar dig <3

2009-03-04 @ 17:19:31
URL: http://blueeyesdontlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0