i'm still here

tänkte bara slänga upp ett inlägg för att tala om att jag fortfarande lever! :)
som ni nog märkt är det inte jag som uppdaterat den sista tiden, utan bästis-ellen. hon har varit busy-kvinna med sina andra avenyn inlägg. fint. (: ska snart hjälpa henne fixa en egen blogg &då kanske det inte blir några inlägg här längre. jag ska försöka uppdatera oftare med, men mycket i skolan och runt om så jag har ingen tid! men jag lever fortfarande &mår bra, om man bortser från min härliga sjukdom. förkylningar och jag är ju somsagt inte bästisar, haha. uppdaterar i  morgon om jag får tid, (vilket jag nog får). men anyway, hoppas allt är bra med er!

dock!
london-resa bokad 29 april - 4 maj!
mcfly den 1 maj!
hopefully london i sommar igen! :) planerna är på g...

pus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0