mina näsa har kliat hela dagen

jag ska INTE skriva om M* idag. väntar dock med spänning på eventuella bilder.bellzor och jag kör ju på lite helt vanliga killar ett tag och så helt plötsligt dunkar det, någon gång ibland in, ganska spännande och smått exotiska exemplar av det manliga könet.

som ett exempel kan vi ta Vissa.
en kille som jag lyckades missa ett helt år, första året på högstadiet. såg honom först dagen innan han skulle sluta nian, vilket måste vara något slags rekord när man ändå går på samma skola och mannen (snarare pojkstackarn) ifråga var ett hett objekt för en av mina närmaste vänner. dem måste man ju hålla koll på.
jag fick iallafall chansen att något år senare, lära känna honom på obehagligt nära håll.
nog sagt om det.

kom förresten på att b har stått för den större delen av exotiska exemplar, på gränsen till utrotningshotade under den senast tiden.
hur många Honken kan det finnas? inte allt förmånga får vi anta.
you go girl!

förresten har mina näsa kliat heladagen. malins mamma säger att det är någon som tänker på en då. jag vill inte spekulera vidare i det. min snok kliade konstant under hela svensklektionen, alltså i två timmar.
hoppas det var ryan.

och justde, camillus
det var inte min mening att göra dig upprörd,
rasmus hittar nog tillbaka till tittarna snart.
under tiden får du se till att hålla tummarna extra hårt för din lilla älskling, då hans karaktär verkligen måste kämpa för att fånga intresse i bild nuförtiden. vi hoppas på snabb återhämtning för din skull.
förresten har hästen, karim och dildon har varit i pausläge alldeles för länge. tryck på play SVT!
me want eyecandy.

ska på danspass nu med hanna.
thomassss är nog med ikväll.

xoxo

* m är, för dig som inte vet, en kille som jag via ett säkert rykte har hört att b tillbringade ganska mycket tid med under en viss resa för inte allt för länge sedan. de ska enligt min säkra källa ha varit oskiljaktiga och vittnen har sett dem tätt tillsammans på diverse pubar runt om i s.
såfort faktan är 100 procent säkrad, vilket den i stort sett redan är, men ändå) kommer jag med mer info.
glöm inte var du läste det först.
^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0