pinch me, i must be dreaming!

jag har precis hoppat runt i skolan &nästan skrikit av glädje. allas tankar om att jag var någolunda normal har nu suddats ut. men vadfan gör det är man ska se sitt favoritband den 30 oktober?! jag är så nära glädjetårar att det är sjukt och jag vill bara skrika! vilket band är det då som får mig att brista ut i glädjetårar? jo, jag säger bara såhär;
i  a m  b u r n i n g  u p  f o r  j o n a s  b r o t h e r s !
yes, mina små favoriter i jonas brothers kommer äntligen tll sverige och inte bara EN gång, utan TVÅ! jag ska dock se dem i sthlm den 30 oktober, &biljetterna släpps den 20 mars. på fredag ska jag alltså slänga mig på datorn vid nio och fixa en biljett till himlen! haha :)
ohyes jag är besatt av jonas brothers, but i don't care at all! så himla bäst är dem! justnu ser 2009 ut att bli ett fint år. först världens bästa band den första maj i london! sen bästa jonas brothers i stockholm i oktober. så himla härligt!

mcfly; 01.05 - hmv hammersmith apollo, london
jonas brothers; 30.10 - stockholm


B Y  T H E  W A Y !
tänkte berätta om vad som hände i fredags. satt hemma i min ensamhet när telefonen började spela going through the motions med mcfly. camillus ringde. men vadfan tänkte jag, hon är ju i london? sen slog det mig. Y O U  M E  A T  S I X  L I V E ! kastade mig på telefonen och svarade, och mycket riktigt, där var den, världens bästa låt; n a s t y  h a b i t s live i london. jag höll mig nätt och jämt från att börja gråta och satt och njöt. när låten var slut var det inte mer med det &jag skickade sådär hundra tack-sms till camilla! sen, lite senare ringde telefonen igen. jag bara tittade på den och gapade. Y M A  S  I G E N ? svarade och slogs av världens absolut finaste låt; a l w a y s  a t t r a c t ! följt av save it for the bedroom &jag grät. grät för att always attract var den låten jag lyssnat på hela dagen när allt känts förjävligt. efter samtalet skickade jag än en gång massa tacksms till camilla. så camillus; du är b ä s t i hela världen!

idag blev det ett happy inlägg, right? :) har precis hållt tal om london på retoriken. det gick kanon bra och var inte ens så himla nervös idag. i'm getting better! härligt härligt. snart lunch och sedan samhälle. slutar nog tidigare idag med, fan vad underbart! (:  men nej, nu ska jag lyssna lite till på emd's fina låt baby goodbye medans jag skriver mitt tal om london!
pus på er, &today is a good day!

Kommentarer
Postat av: camillus!

aw! glad för dig för det där med jb!

i'm sure you'll have a real good time mate :>



och det i fredags var så lite! ^-^ det kändes bara så himla rätt att ringa dig! det kändes att du förtjänade att höra det live, liksom. hihi. jag kunde tyvärr inte svara på sms:en sen dock, eftersom mina pengar tog slut. men jag antar att du förstod det, som vanligt, haha.



pus bells!

2009-03-16 @ 22:41:39
URL: http://HTTP://CAMEYLOU.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0