ska inte du gå till simhallen över huvud taget?

hola !

hehe, jag suger på uppdatering. det går liksom i perioder. när bellis var i spanien hade jag hjärnan full av saker jag var tvungen att skriva ur mig. inte för att det har vairt särskilt smarta eller intressanta things.  men jag har iallafall fått ner det jag ville.
nu har jag fan skrivkramp. och samtididgt kan jag ju inte skriva om VAD som helst. jag vill ju inte bli anmäld eller så, ifall NÅGON skulle kalla det jag skriver för förtal eller något annat tråkigt som tråkiga människor förstör med att säga.

hahaha, men hur rolig skulle världen vara om INGEN NÅGONSIN fick vara elak? alltså, det finns ju gränser, men hallå

återkommer med mer info om mitt alldeles otroligt spännande lilla liv.
för jag lever bara en gång. (oavsett vad frida påstår hahaha)

så, jag kanske ska fortsätta bjuda på mig. och på alla andra också för den delen... hehe.

ordbajsat färdigt. sitter i skolan och har tråkig tid. slös på ovärdeliga timmar och minuter.

men det är avenyn ikväll så ingen missart!

och snart, snaaart är det SOMMMAR!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0