standing in the way of control

hallå'hallå!

(ny musikspelare med nya låtar, som slumpar. det är fint hörrni. fina videor på vissa av dem med. ymas speciellt!)

skola - biblioteket - plugg + skins.
sådär ser min dag ut, visst är det fint? sitter justnu och lyssnar på standing in the way of control med the gossip och vill ha sommar något otroligt. och gissa vad? det är s n ö utanför! det har snöat inatt och jag hatar det! åh vad jag vill att den ska försvinna nu. häromdagen var det hur fint väder som helst och jag kunde gå runt i bara linne liksom. nu är det vinterjackan som gäller igen. det är för fan sjukt!

anyway, snart är det lite lov! skönt det alltså. nästa måndag är det ingen samhäll för mig och på retoriken är det eget arbete. ledig dag då ja, plugg på biblan. och måndagen efter det är det studiedag. underbart! sen är det lov med ju, sjukt skönt. sen går jag i skolan lite mer än en vecka innan jag åker till londontown. :') fint fint fint.

jag bara måste säga att jag saknar väldans mycket folk!
jag saknar min maxie. hon är bäst i världen &jag fattar inte att det snart är ett år sedan vi sågs för första gången! <3
jag saknar fia'lia. bästa fia, jag saknar våra innesittarkvällar. det är bara vi som kan lyckas så himla bra med sånt där <3
jag saknar deanie. vi måste verkligen ses snart, right? <3
jag saknar min bästis.
jag saknar en hel massa folk alltså! fast vet ni vilka jag saknar mest? mcfly såklart! och så you me at six då. ymas är sjukt saknade..

nej, nu ska jag ta och plugga lite med the wombats i öronen. lovely! <3

maxie, vet du var jag ska fota lite i london? ströord: bro - london - britannia high - claudine & lauren.

 luke pasqualino ♥

Kommentarer
Postat av: fia

saknar dig bell'bell <3

våra innesittarkvällar är ju så extremt bra :)

2009-03-24 @ 16:19:11
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/
Postat av: deanie

uhu jag saknar dig med va <3 vi MÅSTE ses snart, seriöst! & jag saknar våra telefonsamtal massa med, alldeles förlänge sen sist tycker jag. får bli bättring med det där :)

2009-03-26 @ 20:19:31
URL: http://thisshouldbemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0