they think we waste our lives but they're wrong

t h e  s u n  i s  i n  t h e  s k y  a n d  i t  i s  g o n n a  b e  a  g l o r i o u s  d a y

jag vill ha sommar nu och jag saknar solskenet i spanien massor! :) jag vill verkligen bara kunna gå ut i bara en hood och känna solens strålar i ansiktet. men går det nu? nej, inte direkt. jag trotsar dock vädret idag och har på mig min skinnjacka. korkat av mig, i know, men jag vill ha sol. som en vän till mig säger; våga vägra vinter. fina visdomsord tycker jag. anyway, i want summer now! i londontown idag ska det vara varmt &jag vill dit nu. lite mer än en månad kvar &sen är jag där. walking the streets of london igen. gud vad härligt tycker jag! :')

jag ska shoppa en massa, åka min favoritbåt på themsen och bara vara. sen ska jag förstås se bästa mcfly live med & träffa camillus :) ser framemot allt så himla mycket, vilket kanske inte är något som förvånar er. can't wait for everything! det kommer bli bäst, kanske till och med bättre än vanligtvis. gud vad jag längtar!
men vad händer i sommar då? ni såg ju att min bästis hade massvis med planer för sin del, men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt. det blir väl som vanligt rix fm festival i slutet av sommaren, om de nu kommer hit igen. annars vet jag inte alls. är väldigt sugen på en london-resa i sommar &fia och jag har ju lite planer. i don't know what will happen though. men jag hoppas på london, i really do. såhär ser det väl ut än så länge;
londontown - när &med vem är oklart.
jobba - hopefully.
rix fm &kalmar stadsfest.
träffa alla mina vänner från olika delar av sverige, hih. :)
skriva massvis.
sola &bada & allt annat som hör till sommaren!

men nej, nu ska jag ta &försöka plugga lite. uppdaterar senare. pus!

d a g e n s  o u t f i t + b ä b i s h u n d ! :)
 


"l a s t  s u m m e r, y o u  c a s t  a  s p e l l , y o u  p u t  m e  u n d e r.
t h e r e  i s  s o m e t h i n g  a b o u t  t h e  w a y  y o u  l o o k  t h a t  i s  t a k i  n g  m e  o v e r"


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH, kan bara säga att jag tkr väldigt mkt om dina helt sjuka kommentarer ^_^ dem var väldigt fina, och det är våra pojkar med <3 (dock är våra pojkar finare, ledsen.)



Och sjukdomen, så hmm.. LTSL? Living the Skins life! haha! För jag tror nog att vi seriöst lever ett Skins liv, haha. Fast den meningen är ju copyright av en annan person, hah, så det är ditt beslut!

2009-03-17 @ 19:09:39
Postat av: maxie

tror att blogg hatar mig o tar bort mitt jävla namn när jag skriver kommentar? gulligt :(

2009-03-17 @ 19:10:19
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0