oh baby, it's a wild world

"a r e  y o u  a s h a m e d  o f  m e ? "
"o f  c o u r s e  i  a m  f u c k i n g  a s h a m e d  o f  y o u"


ja, jag hade då aldrig skämts om den här killen hade varit hemma hos mig. 
j o e  d e m p s i e < 3

ahyes, jag har en lagom fin besatt av joe dempsie som spelar chris i skins. gud vad jag tycker om honom. alltid gjort sen jag såg skins första gången för ett år sedan och liksom.. han är perfektion. :) och idag har jag haft sjuka diskussioner med maxie om skins. det gick inte så himla bra för oss om jag säger så. jag sa sådär fem gånger att jag behövde gå ut med hundarna, men då började hon prata om chris eller maxxie, och då vad jag fast i samtalet igen. så jävla lyckat säger jag bara. men min maxie är absolut bäst i världen och jag saknar henne något otroligt.
jag ringde henne nyss men jag fick inget svar. så ja, jag planerar på att tracka henne tills hon svarar. i need her right now, a lot.

sitter och glor på bästa skins samtidigt som jag lyssnar på wild world med mike bailey som spelar sid. :) jag känner mig rätt nere just nu och det enda som gör mig glad är faktiskt skins och de i serien. bäst i världen. fint skins inlägg jag lyckades få till idag då. lagom lyckat. ni tycker inte det är så himla intressant direkt, right? men jag gillar mina favoriter i skins och därför skriver jag om dem. :) ska köpa båda säsongerna i londontown har jag tänkt. om det går som jag tänkt mig då, haha. alltså om jag har tillräckligt mycket pengar. vilket jag nog inte lär ha, men man kan ju alltid hoppas.

anyway, nu ska jag fokusera på skins, och se några avsnitt jag har sett flera miljoner gånger innan. i just can't get sick of it. ska försöka ringa min kusin snart med tror jag. i just have to talk to her.

pus på er människor. hoppas er dag varit bättre än min!

Kommentarer
Postat av: heidi

oh, nu blev jag äckligt sugen på att kika på skins! :> synd bara att jag har lånat ut första säsongen till en i klassen. haha illa. intressant? ja.

chris är förresten typ bäst, han är bara så bra!

:)

2009-03-17 @ 20:21:21
URL: http://foozymoo.webblogg.se/
Postat av: LINDA.

åhhhhh, CHRIS! <3 håller med dig.

2009-03-25 @ 12:09:19
URL: http://HTTP://DEBSKI.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0