tom cruise: läs detta

det är något skumt som pågår i min garderob.
seriöst, det är något..
jag har som en walk-in-closet, dock inte en såndär fin man kan se i ingvard kamprads affärer, bara ett litet rum med massa prylar och kläder.

men iallafall, det piper där inne.
inte ett jämnt pip, utan lite blip, piip, blipblip, pipi pipi, osv. tänk typ, läskreklamen för en viss dryck som florerar mycket på tv nu. röd bakgrund med vit logga.. det låter som små varelser typ.
jag har blivit lite inbillningssjuk och har inte kunnat sova vissa nätter, för jag har fått för mig att det är aliens där inne.
så, jag vill ju bara varna alla scientologer: Xeno, eller vad han nu heter, har intagit jorden och han har börjat med min garderob. det är sinnes. ser ni konstiga märken ute på åkrar så kom ihåg var ni läste det först!

en annan teori jag har är att det är min granne, eller, ja, Löken på vinden.
han raggade hela sommaren på min mamma. MIN MAMMA. och jag vill bara tillägga att mina päron BOR TILLSAMMANS och är SAMBOS sen cirkus 20 år tillbaka.
men mannen här uppe har lite svårt att ta in information verkar det som (han är kanske alien?! har jag inte tänkt på..) det slutade med att min papi blev sur och ny kommer inte Lökiga Mannen ner mer och frågar om mamma ska med på gympa. måste här verkligen poängtera att min pappa är en SNÄLL människa, så det inte blir några missförstånd.

mina röda tråd blir full av massa små röda strån märker jag, kommer ju aldrig till sak.. ><
IALLAFALL, det jag ville komma till var att: det är LökOrvar som har satt en kamera inne i min garderob eller någon jävla ljudupptagningsgrej för att spionera på min mamma. inte helt otänkbart?
eller?

fasen, nu kom männen i de vita rockarna.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0