i need to be afraid of losing everything

i b l a n d  b l i r  j a g  så  h i m l a  l a c k !

att folk bara inte kan bete sig som folk, hur svårt är det egentligen?
sitter i skolan justnu &skriver om edgar allan poe. han är en trevlig kille. eller kanske inte, han skrev sjuka berättelser. i mina öron har jag the one and only, mcfly! :) är så sjukt pepp på maj nu att jag håller på att smälla av! bästa pojkarna en fjärde gång, kan det bli bättre? jag tror verkligen inte det! sen blir det såklart en hel massa shopping i london med, as usual. i've got my eyes on some real pretty things actually! mest klänningar i massor :)
american apparel, new look och topshop är målen för mitt klännings-letande i april/maj, and it won't be easy. men jag ska hitta en perfekt klänning! det har jag bestämt mig för, hah. (: och sen blir det såklart en massa svängar in på primark för att fynda lite (läs: mycket) saker. väldans bra &i  c a n  n o t  w a i t !
det kommer bli lika bra som vanligt, om inte bättre!

anyway, efter skolan idag blir det lite kina'mat &staden, något som är välbehövligt. kina'mat är ungefär godast i världen, i love it! &sen blir det en hel massa skins ikväll. det eller någon härlig film. anyway, nu ska jag ta &plugga vidare. pus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0