trying to find my way back home

sitter justnu i skolan med james morrison på hög volym i mp3n. har ont i halsen och ont i huvudet med. jävla skit, jag börjar bli förkyld, igen. det är inte vad jag vill. fast then again, det är ju inte så att jag har en resa inplanerad. bara i april. förhoppningsvis. 
funderar på vad jag ska göra. angående många saker. mcfly, london, skolan, "vänner".. så himla mycket händer nu och jag vill bara skrika. skrika av ilska och sorg. jävla fan. (vill ni veta vad jag pratar om kan ni klicka er in på dearheartstrings)
det blir bara en massa deprimerande inlägg nu, &förlåt mig. det är inte meningen men jag kan inte skriva om något lyckligt när jag inte är speciellt glad. men i'll try. sitter &lyssnar på världens sådär bästa låt. bytte james morrison mot mitt lyckopiller - lily allen. hon är fantastisk, for real. hennes låtar får mig jämt på bättre humör, &idag hjälper inte ens mcfly, något som är högst ovanligt. det har aldrig hänt förut men idag spelar det ingen roll hur många gånger jag lyssnar på i'll be ok, tårarna är fortfarande på väg ur mina ögon. dock rinner de aldrig ner för kinderna, men ändå.
&well, nu sitter jag och försöker förhindra allt som har att göra med att gråta. i won't cry. big girls don't cry, right?

anyway. moving on! idag blir det skola tills klockan tre. alla gymnasie-skolor är lediga förutom min. great, jag älskar verkligen att gå på en friskola. oftast, ja, men inte nu. det hade vart så himla skönt att vara lite ledig nu när man är på väg att bli sjuk och allt. men jaja, kanske drabbas av sjukdom snart ändå om jag känner mig rätt. detdär med att vara frisk från förkylningar är inte min grej!

menmen, får nog ta &jobba lite nu. jag är ju duktig tjej. (yeah, right?) men anyway, ikväller blir det plugg som fan. &lite jobbsökningar. igår blev det till att söka 8 stycken. idag blir det ännu fler. sånt känns sjukt bra. (: får se om massa saker löser sig ikväll, vore så skönt. ska pallra mig ner till stan med &ta ut lite pengar till en sak. nej, nu ska jag plugga lite med miley cyrus &lily allen blandat med mcfly i mp3n. härligt värre!

l i l y a l l e n - f u c k y o u (v e r y m u c h)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0