eremitkräftan åke

ska plugga egentligen. fyfan så jävla tråkigt. fan va jag svär. inte bra. svart tunga och allt, inte ballt.
har gottat mig idag. malin kom hit och vi bakade en otroligt god kladdkaka. för god för att jag ska kunna behärska mig.
vi  åt halva, sen mådde vi illa. inte konstigt eftersom den blev dagens lunch.
precis vad en dietist eller vem annan som helst skulle föreslå som näringsrik och nyttig kost. hehe.
men det är så det blir ibland.

jag har länge spånat på mina framtidsplaner. inte vad jag vill jobbade med eller så, det kommer jag nog aldrig komma på, men vad jag vill hinna göra i mitt liv. helst av allt skulle jag vilja vara ekonomiskt oberoende och kunna göra nöstan vad jag vill när helst jag känner för det. visserligen lär det bli en "tråkig, vanlig vardag" i slut änden, men vafan.
jag lär dock aldrig bli rik. om inte mina päron eller någon sitter på någon diamantgruva i Långbortistan som testamenteras Mig. lär troligtvis inte hända något i den stilen.

jag har iallafall bestämt mig för att gör en roadtrip genom Europa och sen ha slutdestination USA efter trean.
stora målet är USA. har pratat med lite kompisar och det verkar inte som att någon hade några planer förren jag droppade min. nu är ganska många sugna på samma sak, men jag ska fan slåss för att få hamna som barnflicka i Amerikat någonstans. drömmen är ju typ, stenrika familjen på Manhattan eller var de nu kan tänkas bo, med hus och lägenheter över hela världen. sen vill jag möta en ryan och bli kvar där.

haha, nästan lite pinsamt det jag precis har skrivit. tur då att ingen läser, hehe. detta är lite som terapi för mig, jag skriver det som jag vet att ingen orkar lyssna på och så får folk välja om dom vill veta eller inte, genom bellzor blogg..
för det går ju inte att stänga av ljudet på mig i verkligheten, tyvärr, får jag väl säga till er som önskar att det hade varit så.

förresten längtar jag tills på lördag, för jag älskar mina homies.

och om sigrid skulle råka läsa detta: GREGER ÄR GAY, HAN GÅR INTE HOS TERAPEUT OCH HAN HAR TRLOIGTVIS ALDRIG BLIVIT VÅLDTAGEN. HAN ÄR BARA BÖG. (KJELL ÄR ANTAGLIGEN PÅHITTAD ELLER HANS FÖRSTA LIGG)

till roland<3: LOTTA LIGGER MED DENNIS.

till liv: MARCUS KUNDE INTE ALLS AVBESTÄLLA MC:N OCH HAN FÅR INTE TILLBAKA PENGARNA.

till ulla: SKIPPA FLARRAN OCH DUMPA RASMUS.

till hamza: SKIPPA TRÖJAN.

till kim: SKIPPA TRÖJAN.

xoxo

Kommentarer
Postat av: camillus.

"till ulla: SKIPPA FLARRAN OCH DUMPA RASMUS."



vafan? :o JAG ÄLSKAR RASMUS!

och roland! och typ alla förutom greger

och lite sådär. andra avenyn som fan <3

2009-03-05 @ 00:21:11
URL: http://HTTP://CAMEYLOU.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0