signed, sealed and lost in the post

" t e l l  y o u r  b o y f r i e n d, i f  h e  s a y s  h e ' s  g o t  b e ef,  th a t  i ' m  a  v e g e t a r i a n  a n d i  a i n t  f u c k i n g  s c a r e d  o f  h i m "

åh vad himla bra 3OH!3 är (: jag blir så sjukt glad när jag hör deras ena låt, don't trust me. sicket lyckopiller säger jag bara! dock är den lite udda och konstig men så himla bra! listen to it, alright? :)

idag var det skola, med retorik och samhälle. lagom segt men i survived. sen blev det promenad med hundarna &sedan bänkade jag mig framför tv:n för lite skins, series three! :) såg om några av avsnitten och underbara är dem alltså. freddie är nog lite bäst i världen, precis som chris &maxxie från series one &two. sedan ringde min maxie och vi har spenderat sådär två timmar i telefon nu. h ä r l i g t. pratar om allt och inget och det är så himla bra. just what i need right now!

imorgon blir det religion, matte &idrott. inte lika härligt alltså! men ska nog klara det med hjälp av mina pepp-låtar och lite skins'citat. de finns som vanligt på insidan av mina block, tillsammans med mcfly'citat. bäst är det :) gör mig alltid lika glad, faktiskt.

dock ska jag cykla till papi nu &sova. har tittat på american apparel kläder i timtal nu känns det som & i'm sick of it. ska dock köpa lite där i maj, hihi. 37 dagar till londontown och 39 dagar till mcfly. b ä s t !



Kommentarer
Postat av: maxie

himla bra och himla fula?^^

HAHAHAH förlåt, jag vet att du tycker om mig..

2009-03-23 @ 23:18:29
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0