you think i'm loud

the blackout är bäst i hela vida världen!

ja, det är helt sant. the blackout är världens finaste och bästa, efter mcfly då! 'i love myself and i wanna live' är helt underbar och har gått på repeat på min iPod sen igår. tjugotvå spelningar bara idag, då är det fan illa! otroligt peppande och fantastisk låt. nu har de nog överträffat sig själva måste jag säga. 'we are the dynamite' var en otrolig skiva, men som det ser ut nu kommer 'the best in town'  att vara ännu bättre och det är inget jag ogillar direkt. först verkade den vara helt annorlunda mot det vanliga the blackout i love and know, men sen när jag lyssnade lite till så var den p-e-r-f-e-k-t! och vi (read: jag) vet ju att perfection stavas t-h-e-b-l-a-c-k-o-u-t. anyways, till någe helt annat nu!

idag har jag umgåtts med min fina vän ellen. hon är bra hon måste jag säga. vi har pratat om massa skit som bara vi förstår och det var behövligt! sen så tog vi en fin promenad och lite så, där vi pratade lite till. sen spenderade jag min kväll ute på altanen i solen med datorn i knät för att plugga lite. och visst fick jag saker gjorda! :D i morgon blir det till att göra lite till, så jag kan åka på siesta med gott samvete, haha. :) lite prov blir det i veckan med, inget jag peppar som fan, men det blir som det blir.

sitter justnu i soffan med datorn i knät och tittat på stranger than fiction. en himla bra film faktiskt. jag var helt ointresserad när jag började se den, men nu måste jag säga att den är sjukt bra. den går på fyran, så anledningen till att jag ser den är helt enkelt för att mamma såg robinson, och då var fyran automatiskt på, så jag bara fortsatte titta på kanalen. och det är jag glad för just nu! will ferrell är himla bra måste jag säga. anyways, i morgon blir det släktfirande hos en faster of mine, och det blir trevligt tror jag. vi kan ju alltid hoppas på det liksom.

måste bara säga en sak; maybe it wasn't meant for you? &jag saknar de där bra tiderna, bara så att du vet. när vi var oövervinnerliga. jag har aldrig glömt dem, och kommer aldrig, glömma dem. men ja, it wasn't meant for you at all.


&såhär såg jag ut idag! finaste mcfly-tröjan är på, såklart! :)
och omgjorda bilder är ju såklart det bästa vi alla vet!

i love myself and i wanna live


Kommentarer
Postat av: ellen, 5

kan ju inte så mycket svenska men..



jag älskar den fina meningen som bokstäverna under din bild skriver.



du är bäst PUSSS

2009-05-24 @ 17:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0