say you will forget


"the closest friends you'll have are the ones you'd take a bullet for, but they're the ones you constantly feel you could put a bullet in as well"

jag har funderat lite idag, och jag har kommit på att mr. alex gaskarth verkligen har helt rätt i det han säger. bästa vänner är verkligen såna man skulle kunna ta en kula för, men ibland skulle man gärna sätta en kula i dem. nej, men seriöst. det gäller såklart inte alla, men en del. och jag tycker om mr. gaskarth väldigt mycket. han är en väldigt fin pojke! :)
 <--- finaste killen i världen! sitter förövrigt och lyssnar på hans fina band all time low justnu. har inte lyssnat på dem på ett tag och kom tillbaka in i min a t l period nu. åh, fint. annars har jag lyssnat en massa på the blackout's nya skiva, the best in town. den finns på deras myspace nu, och gud vad bra den är! dock är många låtar rätt olikt det the blackout jag känner &älskar, men skivan är fortfarande underbar. såklart!

på tal om underbart... otroligt fin låt härunder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0