you think you've got it all figured out

DAGENS VILL HA: mcfly live igen? :) annars en bussbiljett till norrköping.
DAGENS KLÄDSEL: svarta skatebyxor, linne.
DAGENS DOFT: britney - fantasy.
DAGENS FRISYR: jobbigt!
DAGENS LÅT: mcfly - the promise.
DAGENS HÄNDELSE: att mina mcfly-dvd anlände idag :')
DAGENS PLANER:  skola - plugg - sova. pfft, fritid, vad är det?
DAGENS SAKNAD: londontown. max. fia.
DAGENS DUMMASTE: skolan.
DAGENS SJUKA: um, att jag nästan är klar med religionen innan inlämning?
DAGENS DROG: allt med mcfly?
DAGENS ROLIGASTE: mcfly on the justin lee collins show.
DAGENS KÖP: godis.
DAGENS GODIS: er, kexchoklad.
DAGENS BLÄ: skolan?
DAGENS HUMÖR: 
bra! :)

har precis städat mitt rum lite (tycker dock det ser ännu värre ut nu, det är inte meningen va?) och ska ta mig ut på en hundpromenad nu med ellen.  det kan bli väldigt fint tror jag.
i morgon är det ingen skola, men ska köpa tågbiljetter till siesta inne i staden så det blir en sväng dit. ska ta &ringa upp malin och höra när hon ska in dit med. fina grejer det där med siesta alltså! dock kommer jag nog missa the blackout, vilket suger som fan. men i will survive! får ju se massa annat och träffa fint folk. ska förhoppningsvis träffa min lilla söta vän moa igen. senast vi sågs var mcfly i november. det är för länge!
anyway, jag ska ta mig ut nu. ska bara se en liten supernatural-video först...

förresten. trashtalk på bloggar är lite last year, don't you think?

Kommentarer
Postat av: fia

jag saknar diiiiiiig <3

trashtalk på blogg är väldigt last year tycker jag.

tele snart va? ^-^

2009-05-25 @ 21:38:30
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0