wake up, live your life

hallå, it's been a while.

london var bäst i världen som vanligt och mcfly var finast, as usual. de bevisade än en gång att de är bäst i världen och hur mycket de betyder för mig. i could never live without them, i know that. åh, i'd love to see them again this year. det måste nästa ske. allt var helt magiskt nästan, hih. anyway, bilder &massa mer kommer senare :) 

men anyway, ikväller har jag spenderat massa tid med mig själv helt enkelt. igår var det en film-kväll med ellen som gällde &det var mysigt. vi såg på twilight, bråkade lite om edward &jacob (jag gillar den senare, såklart, men det ska vi inte prata om nu, hih) &pratade massa strunt som bara vi kan! :) 
sen idag bara slöade jag och försökte plugga lite sådär. sen satt jag &lyssnade på massa musik, hittade massa nytt idag och det var fint! plus att jag hittade nya låtar från några av mina favoriter. underbart måste jag säga, finns nog inget bättre än när man hittar nya låtar med favoriterna! 
sen satte jag med och tittade på hot fuzz. jag har saknat mina pojkar simon pegg & nick frost. de har fan bäst humor i världen, ungefär. dock är det inte så många som förstår deras humor, inte här i sverige iallafall. simon pegg är för övrigt med i nya star trek &den är jag lite sugen på att se. av oika anledningar, såklart. främst för att chris pine spelar huvudrollen &honom hade jag en mini'crush för några år sen då han var med i veronica mars. åh, fin kille! anyway, skulle gått på bio ikväller men så blev det inte alls. hot fuzz och sedan ett how i met your mother-maraton. :) 
såg lite på britannia high med, har fått ett återfall sedan jag köpte säsongen i londontown. 

men nej, nu ska jag ägna mer tid åt min nya bästis barney i himym. 
pus! 


Kommentarer
Postat av: maxie

vill inte säga nåt men du är inte ensam om att ha haft en mini crush på chris pine, hehe............

2009-05-10 @ 22:52:18
URL: http://nastyhabits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0