well i guess this is growing up

här sitter jag i in ensamhet framför tv:n och lyssnar på blink-182. att de är tillbaka har verkligen made my year om vi säger så! hoppas som fan att jag innan året är slut har befunnit mig på en liten spelning med dem. det skulle slå allt - i just know it!

anyways, justnu sitter jag då framför tv:n och ser lite på x-men, the last stand. wolverine är min lilla favoritis och hugh jackman är relativt snygg. ja, jag tycker nog det alltså. har inte insett det innan, men nu ser jag att det nog inte är något större fel på den mannen! anyway, bredvid mig ligger världens lilla sötaste vovve, min chili. han är fan galen, men söt är han allt!

idag har jag varit ute med mina fina vän ellen, igen! vi var ute på en himla trevlig promenad i nästan två timmar. vi bestämde oss för att gå ner till en strand, och släppte hundarna. vi vandrade i vattnet som var sjukt varmt och sedan tyckte min ena hund att det var dags att bada. han sprang som ett yrväder i sanden och sedan dök han i vattnet. där låg han i några minuter. himla fin hund han var sedan! allt detta kaos gjorde att ellen fick en blackout i huvudet. hon skulle tvätta sina fötter och sedan ta på sig skon, men hon satte istället ner hela foten med skon på i vattnet. tror ni vi skrattade eller? det var lovely! bästa som hänt detta året so far alltså!

nu ska jag dock ta och hoppa i säng. i morgon blir det skola och plugg igen. sedan siesta på torsdag, fina grejer! blogger uppdaterar jag mer i morgon, annars måste jag säga att the blackout verkligen är bäst (hihi).

Kommentarer
Postat av: ellen, 5

hahahahahahahahaha, livet har sina goa stunder.. seriöst, det var så mysigt och så roligt och mina skor luktar apa nu så dom går inte att använda längre men det är sånt som händer och de var det värt.



du är best PUSSSSSSSS

2009-05-28 @ 10:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0